woensdag 28 september 2011

Kustmarathon Zeeland

Zaterdag 1 oktober zal voor de negende keer de kustmarathon worden gelopen. Zelf ben ik weer benaderd door Koen de Vries van de PZC, met de vraag of ik weer wil meewerken aan het kustmarathon boek. Dus zaterdag ga ik weer lekker op pad met mijn camera. Eerst zal ik ’s morgens de ATB toertocht fotograferen en in de middag de wedstrijd voor hardlopers. 
Het wordt weer een mooie lange dag, en als ik ’s avonds thuis kom hoef ik me ook niet te vervelen. Dan wachten immers nog een paar duizend foto’s die ik moet uitzoeken en verwerken.
Gelukkig word het zaterdag prachtig weer. Dan is het helemaal niet zo erg om de gehele dag aan de kust te vertoeven. Sterker nog na zo’n slechte zomer kunnen we nog wel een bruin kleurtje gebruiken. Ook dit jaar zal het weer een zware editie worden. Zaterdag voorspeld het KNMI veel zon en 22 graden, deze warmte zal het voor de deelnemers een stuk zwaarder maken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten